prvovoliče – maturanty v gymnáziích a středních školách v LK oslovíme prostřednictvím audiovizuální prezentace použitelné v hodině Základů společenských věd či Občanské nauky;
seniorům v domovech důchodců nabízíme audiovizuální prezentaci o tom, proč jít k volbám;
veřejnosti nabízíme články v lokálních periodikách na téma volební účasti a jejího užitku pro kraj;
veřejnost na besedách jsme připraveni informovat o prospěšnosti volební účasti;
veřejnost oslovíme prostřednictvím plakátů, nabídnutých obcím v LK;
„štamgasty“ v hospodách, vyzveme aby nereptali a šli volit pivními tácky (pokud nám na ně zůstanou finance);
veřejnost oslovíme prostřednictvím sociálních sítí ;
záměr projektu PLNÁ URNA zveřejníme v celostátních médiích prostřednictvím ČTK;
návštěvníky zdravotnických zařízení jsme připraveni oslovit prostřednictvím videospotu, který nabízíme pro Krajské nemocnici Liberec, která je provozovatelem vlastního informačního programu – KNL TV .
S cílem nestranně zvýšit volební účast voličů v Libereckém kraji od prvovoličů po seniory připravil spolek RADOSTI audiovizuální prezentace pro 50 gymnázií a středních škol s maturitou, pro 46 pobytových zařízení pro seniory, články pro 103 lokálních periodik, která vydávají obce a města v Libereckém kraji. Připraveny jsou také besedy pro veřejnost, informace na webu projektu i na sociálních sítích. Všechny obce a města Libereckého kraje mohou snadno s projektem PLNÁ URNA spolupracovat – zvýšením volební účasti svých voličů tak pomohou podpořit aktivní přístup k veřejnému životu a zejména rozmnožit počet poslaneckých mandátů, které Liberecký kraj v říjnových volbách získá.